Saturday, February 27, 2010

习惯,等于爱情么?Habit? or Love?

有人说,爱久了,会变成习惯。

但,习惯,就是爱么?有人能告诉我么?

这个问题,我在问自己。

时常搞不清自己的感觉。我很差。我知道。

让爱我的人痛苦。也让自己烦恼。

我需要的,只是时间。

people says.. after being in love for a long time.. it will bcome a habit..
u will used to miss him, used to b wid him..
but is it really love? when it has already become habit?
Can anyone tell me?

No comments:

Post a Comment